
Müşteriye temas etmenin en hızlı yollarından biri olan çağrı merkezi mimarisinde Müşteri Temsilcilerini etkin olarak kullanabilen firmalar daha çok müşteriye ulaşabilmektedir. Satış ekibi veya müşteri temsilcilerinin etkin şekilde kullanabilmesi için var olan satış verilerinden çıkarımlar yapılması önemlidir. Bu bağlamda temsilcilerin doğru ürün ile ilgilenecek müşterilere yönlendirilerek satışlarının artması ve devamlılığı sağlanabilmektedir.
Temsilci Müşteri Eşleştirme Sistemi (OPTIMATCH-CallCenter) yazılımı, satış ekiplerinin çağrı başarımlarını satış düzeyinde izlemek ve yönetmek, müşteri – ürün ve temsilci eşleştirmesi yaparak maksimum verim ile çalışmayı sağlamak amacı ile tasarlanmıştır.
OPTIMATCH-CallCenter, temsilcilere, müşterileri için en uygun ürünleri önererek desteklemektedir. Referans havuzları içinden temsilcinin skiline ve satış tecrübesine göre firma için karlı olacak müşteri-ürün eşleştirmeleri sunulmaktadır.
Eşleştirmeler, veri madenciliği tabanlı uygulama ve kitle kaynak yönetimi yaklaşımı ile sizlere en doğru çıkarımları yapabileceğiniz çözümler sunar.
OPTIMATCH-CallCenter’in çağrı merkezi sektöründe kullanılmasıyla:
- Müşteri temsilcilerinin zamanlarının doğru yönetilmesi,
- Hedef satış öngörülerinin yapılabilmesi,
- Satış adedi ve karlılığın yükseltilmesi,
- Müşteri memnuniyetinin artırılmasıyla satış iptallerinin ve diğer şirketlere geçişlerin önlenmesi gibi faydalar sağlanmaktadır.
OPTIMATCH-CallCenter, OPTIMATCH-Sales yazılım çözümünün çağrı merkezlerine yönelik özelleştirilmiş bir ürünüdür.
Eğer ilgi duyarsanız sigortacılık sektörüne özel OPTIMATCH–Insurance ürünümüze de göz atabilirsiniz.
Siz de OPTIMATCH-CallCenter’in sağladığı avantajlardan faydalanmak istiyorsanız, demo ve fiyat teklifi için lütfen satis@techsin.com.tr adresinden iletişime geçiniz.