
SmartAct, Satış Öncesi Aktivite Yönetimi
SmartAct; sigortacılık sektörü veya saha satış ekibi olan diğer tüm sektörlerde, satış ekibinin anlık olarak takibi, performanslarının raporlanması, satış ekiplerinin başarılı satış ihtimali daha yüksek olan müşteri adaylarına yönlendirilmesi ile ekibin daha iyi yönetilmesinin sağlanması ve bu sayede şirketlerin pazarda daha rekabetçi olabilmesini mümkün kılan bir yazılım ürünüdür.
İş gücünün etkin bir şekilde kullanılmasına yardımcı olacaktır. Satış öncesi süreçte yapılan tüm işlemler elektronik ortamda yapılır, satış görüşmesinin sonuçları kaydedilir, olası giriş hataları program üzerindeki kontroller sayesinde engellenir ve bu sayede şirketler daha etkin bir satış gücüne sahip olurlar. Ayrıca süreç boyunca yapılan tüm işlemlere ait verilerin kaydedilmesi de raporlama, veri madenciliği ve BI gibi süreci geliştirici yöntemlere önemli katkı sağlamaktadır.
Saha ekiplerini takip edilebilmekte ve performanslarını ölçmekte zorlanan şirketler bu sorunu aşmakla kalmayıp, SmartAct’in sunduğu detaylı raporlar sayesinde satış stratejilerine yönelik öngörülerde bulunma imkanına sahip olurlar. Benzer uygulamalarda bulunmayan lokasyon kontrolü özelliği sayesinde satış danışmanlarının görüşme zamanında gerçekten görüşme yerinde bulunup bulunmadığı takip edebilir.
SmartAct platform bağımsızlığı olduğundan, tabletlerde, masaüstü / dizüstü bilgisayarlarda işletim sisteminin ne olduğundan bağımsız olarak kullanılabilir.